Keresés

Google

Tagek

bicaj (2) celeb (1) chuck (2) cm (1) dolgozó (4) elkúrtuk (1) fake (2) film (1) fogas (1) gadget (1) hoax (1) iwiw (12) kaja (1) laza (1) menü (1) milgram (1) myvip (1) pi (2) sidebar (1) spam (2) szülinap (1) vers (4) vista (1)

Feedek

Google

iWiW hoax gyöngyszem

2006.10.12. 19:56 Dzsó

Behalok, ez tényleg működik!!! Már egy csomó meghívót szereztem!

Először én sem hittem el, de amikor megkaptam a meghívót, leesett
az állam
Összeszarom magam, ez hatásos!
Eleged van az olyan körlevelekből, amelyek után nem kapsz meghívót?
Kicsit elmerültem a témában, és felfedeztem egy két hibát
az programjában. Ha elküldöd ezt a levelet 25 helyre
(egyszerre 25 helyre, nem külön, külön), akkor már
érkezik is a meghívód!
Itt a kód, ami a levél lényege, ez legyen mindenképp a
leveledben, de elég, ha csak továbbküldöd ezt a levelet.
a kód:
>>>1 php=?) If ref bx=single dx + 0x856 (php= false)
>>>2:count i:=1 to 25;
>>>3:if i= 25 then invitation++;
>>>4 reg done; asm close)


Egy csoda!!!

Hát kérem nézzétek csak meg az igazán szép dolgokat benne. Először is a tipikusan alap cucc, hogy a szövegben lévő iWiW szavak eltűnnek az emoticonná konvertálódás miatt
Másoccor, megpróbál valami körmönfönt hihetetlen fasságnyelvet hihető szintre emelni az alábbi gyönyörű cétömörségű de bizalomgerjesztő kifejezéssel:
invitation++;Hát nem tökéletes?  Előtte a kis if i=25 azér odabasz szintén. Ez tarolni fog.
Na mindegy, csak szótam...


Ja és csak annyi, hogy poénból se külgyétek tovább! Soha ne becsüjjétek alá ismerőseitek hülyeségét!!!

14 komment · 1 trackback

Címkék: spam iwiw

A bejegyzés trackback címe:

https://dzso.blog.hu/api/trackback/id/tr7816024

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

czyi · http://miujsagzenekar.fw.hu 2006.10.12. 20:13:51

Dzsó!

zseniális!
(asszem ;))

macs 2006.10.12. 21:52:20

eleve gyanúval fogadok minden levelet, amiben a "tényleg" szó szerepel

BendePapi · http://iwiw.blogter.hu/ 2006.10.13. 00:24:56

Dzsó, ez tényleg súlyos! ;) Bár most nem
megy a Blogter, de reggel kirakom hírnek
én is, mert ezt tényleg sokan fogják
megkajálni, az tuti!

Tegyük jobbá az iWiW-et projekt! :)

ofi 2006.10.13. 10:55:44

de milyen durva, h a mesterségesen generált meghívó-kínálathiány mire ösztönöz embereket... : )
azér Dzsó, figyelhetnél az ilyen bagatell bugokra a kódban! : ))))

horpa · http://horpa.hu 2006.10.13. 13:44:13

Arra vagyok kivancsi, hogy micsinalnak a szegeny tovabbkuldok, akik csalodva veszik eszre, hogy sajnos nem kaptak meghivot a tovabbkuldes utan. Reklamalnak? ;-)

camper omq 2006.10.14. 16:10:12

A baj csak az, hogy az iwiw felhasználók mindent továbbküldenek, amiben a meghívó szó szerepel.

camper omq 2006.10.14. 16:15:58

Vagy csak én vagyok pesszimista, és azért küldik tovább, hogy mindenkinek megmutassák mekkora hülyeség van ebben a levélben...

czyi · http://miujsagzenekar.fw.hu 2006.10.15. 20:44:00

épp ma került fel az egyik topikomra egy "intézményi júzer tollából":

iwiw.hu/pages/forum/topic.jsp?messageID=9743639#message9743639

veve 2006.10.20. 13:44:42

horpa, láttam már ilyen reklamációt

öreg 2006.11.23. 14:54:45

Én is befutottam a csapdába és továbbküldtem, tök ciki. :(
De ég is a pofám miatta, már nem 20 éves vagyok...
Ismét tanultam valamit....
KUKA :)

Cservenák Szilveszter 2007.01.24. 22:33:17

Szia kérek szépen 1 meghívót. Nagyomn örülnék neki. a címem syli88100@freemail.hu

Cservenák Szilveszter 2007.01.24. 22:34:24

Előre is köszike

Don Calo' · http://gangstersinc.tripod.com/Vizzini.html 2007.09.16. 12:57:30

mi az wazze'? megjelőté' a Ziwiwen egy félórára, oszt' rájötté' valamire és visszavontad?
történetesen, hogy a droid lap létrehozója nem csípi a melegeket? mer' nem... (a te idented pedig ahogy átvizslattam, nos hát.... langyi kisugárzású, enyhén szólva.) ez van. tudod én a nőket imádom a valódi orgazmusaikkal együtt. sorry "Eltonkám". jól döntöttél. maraGGY magadnak, - vagy a tieidnek... :-))

Don Calo' · http://gangstersinc.tripod.com/Vizzini.html 2007.09.16. 12:59:03

mi az wazze'? megjelőté' a Ziwiwen egy félórára, oszt' rájötté' valamire és visszavontad?
történetesen, hogy a droid lap létrehozója nem csípi a melegeket? mer' nem... (a te idented pedig ahogy átvizslattam, nos hát.... langyi kisugárzású, enyhén szólva.) ez van. tudod én a nőket imádom a valódi orgazmusaikkal együtt. sorry "Eltonkám". jól döntöttél. maraGGY magadnak, - vagy a tieidnek... :-))
süti beállítások módosítása