Keresés

Google

Tagek

bicaj (2) celeb (1) chuck (2) cm (1) dolgozó (4) elkúrtuk (1) fake (2) film (1) fogas (1) gadget (1) hoax (1) iwiw (12) kaja (1) laza (1) menü (1) milgram (1) myvip (1) pi (2) sidebar (1) spam (2) szülinap (1) vers (4) vista (1)

Feedek

Google

Aki inaktív, tegye föl a kezét!

2006.05.04. 12:12 Dzsó

Tudom, hogy nem az én világom a sajtó, de mikor üzleti vereségből adódó sértődöttséggel párosul, akkor a hamis káröröm rombolóbb lehet a székre tett gombostűnél...
Az index mai cikke nem eccerű coffhúzogatás. Egy jó újságíró sosem gurít szarral, főleg ha egy full statikus kiadónál tojja. Ó bocs. A tár.hu-t el is felejtettem.Mindenki kíváncsi, hogyan alakul majd az iwiw története. Az új időszámítást CSN-ben mérjük. Amikor átadtam az adminisztrátori jogosultságom 0-CSN volt, pénteken már 10-CSN volt most, csütörtökön 12-CSN az idő, de az igazi gyorsulást majd az elhamarkodott meghívóosztás fogja hozni.
Az a kár, hogy nem mondhatom meg, hogy a napi fix százezer személyes üzenet mennyire kúszik fel egy-egy ilyen lánclevél beindulásakor. Nagy kár.
És amelyik számtektanár nem taníttya meg a nebulóknak, hogy mi az a hoax (MO legismertebb pincelinkje), az legyen mindenre allergiás!

2 komment

Címkék: spam iwiw hoax chuck

A bejegyzés trackback címe:

https://dzso.blog.hu/api/trackback/id/tr849165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tata · http://LEGJOBB.ingatlan.hu 2006.05.04. 22:43:41

Dzsó, én megértem a Te aggodalmadat a meghívók ügyében, de a WiW-ezők, WiW függők nem annyira HOAX érzékeny tagjai közül én is beszopatm, és 2 meghívónyi (100 cím) helyre elküldtem a levelet, Neked pedig 1 kispirost a "Virtuális emlékmű" (forrás: Feldmájer Sándor) gondolatával. A HOAX azért működött jobban mint a többi HOAX, mert az emberek, főleg a régiek, hozzá voltak szokva, hogy azt hívnak meg, akit csak akarnak. Én a fenti 2 meghívómat - ami nem is lesz - már eligértem :( Szar ügy, tudom.
DE úgy gondolom, hogy akár vmilyen rend szerint, akár random ki kéne osztani néhány meghívót.
Köszi az eddigi sok munkát!
Én maradok továbbra is WiWnyik :)

balázs 2006.05.10. 12:30:16

Ez a blog inaktív, tegye föl a kezét! :)
süti beállítások módosítása